sreda, 8. maj 2013

SLASTNI ŠPARGLJI

Letos smo jih dočakali že za veliko noč in se jih fajn najedli. Ampah uspelo nam jih je ujeti še za prvomajske praznike. Mmm, kakšna slastna divja bilka. 

Pripravljamo jih z jajci, v juhi, s testeninami, kuhane z olivnim oljem, v rižoti, ...

Nazadnje smo si jih privoščili v okusni rižoti s kozicami:

RIŽOTA S ŠPARGLJI IN KOZICAMI

Sestavine:

  • 1 manjša čebula
  • strok česna
  • repki kozic
  • šparglji
  • 1 dcl vina
  • riž
  • voda
  • sol, poper
  • olivno olje


Nabirali smo jih že aprila in jih pripravljali tudi s testeninami.




Tokrat je nastala rižota:

V voku na oljčnem olju sem prepražila čebulo in ko je rahlo porjavela sem dodala repke kozic in na drobno narezan česen. Vse sestavine sem nekoliko podušila in počakala, da so zmrznjene kozice spustile vodo, ter da je voda nekoliko povrela. Nato sem dodala riž in vino, ter vse skupaj minutko ali dve dušila. Za tem je v skledo romala  še voda, sol in poper. Vok sem pokrila s pokrovko in pustila, da se rižota kuha. No, vmes sem jo večkrat premešala. 

10 minut pred koncem sem dodala še narezane šparglje, ter rižoto skuhala do konca. 











ODLIČNO IN HITRO PIRPRAVLJENO KOSILO ALI VEČERJA!!
Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Jaz pa pravim-odlični recepti,čudovite fotografije,nekaj posebnega so ročna dela,športna aktivnost....Vse pohvale z moje strani!
    lp
    Jelka

    OdgovoriIzbriši
  2. Njamii :) Pohvale tudi iz naše strani za lepo predstavljen recept.

    OdgovoriIzbriši