četrtek, 20. junij 2013

JAGODNA SKLEDA

V teh vročih dneh, ko skrbno pazimo, da čez dan ne odpiramo oken in vrat NE PEČEMO. Ne pečemo ne kruha ne sladic, še kuhamo bolj malo. Najbolj paše hladna solata! Ampah zvečer se pa vseeno prileže lonček okusne in osvežilne sladice. Jagodne, na primer.

JAGODNA SKLEDA

Sestavine:

  • 8 otroških piškotov
  • 500 g jagod
  • 500 g skute
  • sladka smetana 
  • 1/2 lončka kisle smetane
  • vanili sladkor
  • sladkor po okusu
  • sok pol limone


Jagode sem oprala, očistila in narezala. Vsula sem jih v skledo, prelila s sokom limone, ter jih malo posladkala. Zmešala sem jih, ter počakala, da se okusi prepojijo.


Vmes sem pomila vso posodo, ki je bila nagomilena še od zjutraj, ter pripravila skutin nadev. Zmiksala sem sladko smetano, ter jo zmešala s skuto in kislo smetano, ter vanilijevim sladkorjem. 


Nato sem pričela z zlaganjem: Na dno sklede sem zložila piškote namočene v stopljen kakav.Preko piškotov sem razporedila polovico skutine mase in preko nje polovico jagod. 


Prvo plast jagod sem premazala z drugo polovico skutinega nadeva in preko razporedila še preostale jagode. Sladico sem postavila v hladilnik, pripravila še solato za večerjo in se odpeljala po Jerneja na trening.


Zvečer sem si privoščila še urico in pol tekaškega treninga iiiin ko sem prišla domov nas je čakala najprej sveže - hladna solata in za na vrh še sočna sladica. 


V TEJ VROČINI RES PAŠE NEKAJ OSVEŽILNEGA!
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar