petek, 21. junij 2013

KO "VSEKA" VROČINA

Če smo prvega junija še kurili v peči, nas je sedaj obdarila mati narava in nam zakurila sama. Hja, ampak kljub vročini dnevi potekajo enako hitro, enako intenzivno in z enako naglico, le v malo mešanem vrstnem redu. Kar pomeni, da do sedmih zvečer postorim vse kar je treba v hladnem stanovanju, med drugim pripravim tudi večerjo, za tem pa sledi tek. No, tek v takšni vročini izgleda res bolj kot savnanje, ampah tudi švicanje je zdravo in ne škodi telesu.

Takšne pa so v tej hici naše večerje:

OSVEŽILNA POLETNA SOLATA

Sestavine:

  • bučka
  • čebula
  • zelena solata
  • rdeča paprika
  • paradižnik
  • feta
  • olivno olje
  • kis in sol


Bučko sem narezala na krhlje in jo prepražila na olivnem olju. 



V veliko skledo sem zmešala narezano čebulo, papriko, paradižnik, fata sir in oprano zeleno solato.


Zelenjavni mešanici sem dodala bučke, ko so se le-te ohladile.


Skledo sem postavila v hladilnik, smuknila v tekaška oblačila in si privoščila uro gozdnega teka.


Ko se je dan prevesil v večer, ko sem odtekla svojo rundo in ko se je ozračje nekoliko shlacilo, sem solato začinila in že je bila pripravljena za jest.




Print Friendly and PDF

2 komentarja: