torek, 2. julij 2013

PONOVNO V POLNEM ZAGONU

So me že malo srbeli prsti, ko že tako dolgo nisem pekla. Včeraj je po hudi vročini in kratkotrajni odsotnosti ponovno zadišalo po slastnem domačem kruhu. Rženo - polnozrnat z orehi. 

RŽENO - POLNOZRNAT KRUH Z OREHI

Sestavine:

  • 500 g ržene moke
  • 300 g polnozrnate moke
  • pest orehov
  • žlička sladkorja
  • kocka kvasa
  • žlička soli
  • žlička olivnega olja
  • 1 dcl jogurta
  • cca. 2 dcl vroče vode


V večjo skledo sem najprej odmerla moko, naredila vanjo jamico in noter nadrobila kvas. Posula sem ga s sladkorjem in jamico prelila s toplo vodo. 


Ko je kvasec čez kakšnih 10 minut narastel, sem dodala sol, olje, jogurt in vodo, ter sestavine temeljito zmiksala.


Maso sem prekrila s kuhinjsko krpo in počakala dobro uro, da je testo naraslo. No, v bistvu nisem čakala, ker me je čakalo cel kup gospodinjskih opravil, ki jih je bilo potrebno postoriti. Zato sem ta čas koristno zapravila.


Kipjeno testno sem ročno premešala, razdelila na dva dela in oblikovala dva mini hlebčka.


Vsakega sem trikrat zarezala, jih pokrila s kuhinjsko krpo in hlebčke pustial dobrih 20 minut vzhajati. Hkrati sem vklopila pečico, ki se je v tem času dodobra segrela.



Pekač s hlebčki sem postavila v pečico in kruh pekla 15 minut na temperaturi 250 stopinj, nato pa še cca. 30 minut na 200-tih stopinjah.


Pečen kruhek sem odložila, na kuhinjsko rešetko, kjer naj bi se ohladil. A glej ga zlomka, en hlebček je v procesu ohlajanja že skoraj izginil. 


Drugi pa je ostal še za zajtrk.



Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Č u d o v i t kruh, da bi kar sliko ugriznil.

    Lp/Su

    OdgovoriIzbriši