ponedeljek, 22. julij 2013

SKORAJ SO MI UŠLE

Tako sem se obotavljala in cincala in odlašala, da sem jih skoraj zamudila. Marelice in marelično marmelado. Našo zimsko zalogo. A mi je le uspelo. Nedelja popoldan je bila razervirana za kuhanje marmelade. Dopoldan pa za dooolgi tek. Uh, kako sem uživala!

Marelic za mermelado nikoli ne zmiksam. Skuham đem. Je boljši, kot zmiksana marmelada. Marelice so bile prav okusne in fino zrele. 







Print Friendly and PDF

4 komentarji:

  1. Ravnokar kuhanih trinajst kozarcev mareličnega đema.Pridne gospodinje kajne.
    Lp,Jelka

    OdgovoriIzbriši
  2. Kje pa kupuješ marelice? Ali jih imate doma?
    lp, Polona

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marelice že leta iščem domače, a še nisem naletela na osebo, ki bi mi v moji okolici prodala domače marelice. Ne boš verjela, tele sem zelo ugodno kupila ka v Šparu. In tudi ne boš verjela - kakor tudi sama skoraj nisem mogla - imele so okus po marelicah in bile zelo, zelo dobre.
      LP, Vanja

      Izbriši