torek, 16. julij 2013

SLASTNE DOMAČE ŽEMLJICE

Kljub temu, da so počitnice skrbim za svojo vsakodnevno kondicijo. Tako tekaško, kot kuhinjsko. Pred par dnevi so nastale tele slastne polnozrnate žemljice - rolice.

POLNOZRNATE ROL`CE

Sestavine:

  • 40 dag polnozrnate moke
  • 30 dag enotne moke
  • kocka kvasa
  • 1 žlička sladkorja
  • 1 žlička soli
  • žlička olivnega olja
  • cca. 1 dcl navadnega jogurta
  • cca 2 dcl vroče vode


V večjo skledo sem presejala moko, vanjo naredila jamico in noter nadrobila kvas. Posula sem ga z žličko sladkorja in jamico prelila z vročo vodo.

Po približno 10-tih minutah sem dodala sol, olje, jogurt in vodo, ter sestavine zmiksala v gladko testo. Prekrila sem ga s kuhinjsko krpo, ter počakala, da naraste na dvakratno količino. To je trajalo kakšno dobro uro, zato sem ta čas izkoristila za vsakdanji tek - raztek.

Naraslo testo sem ročno pregnetla, ga razdelila na osem enakih delov, ter vsakega posebej razvaljala v kvadratno obliko. Približno 3-5 mm debelo v kvadrat razvaljano testo sem iz vogala zvila v rolico - žemljico.

Rolice sem zložila na pekač obložen s peki papirjem. 4 na en pekač in 4 na drugega. 



Prekrila sem jih s kuhinjsko krpo in počakala, da se segreje pečica. Medtem so rolice rasle in rasle. 



Pekače sem postavila v pečico segreto na 250 stopinj in rolice pekla 10 minut na tej temperaturi, nato sem temperaturo zmanjšala na 200 stopinj in jih pekla še nadaljnih 20 - 25 minut. 




Še tople so se olično podale k osvežilni solati.
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar