ponedeljek, 15. julij 2013

TEK IN KOLESARJENJE

Za mano je še en pester športni vikend, z nočno 10-tko na Bledu v soboto in kolesarjenjem v Avstriji v nedeljo. 

Nočna 10-tka - tek, katerega z veseljem sem se udeležila že tretje leto zapored. Takšno klimo in vzdušje kot znajo pričarati na tem teku, ne doživiš povsod. Meni je to definitivno ena izmed lepših tekaških prireditev sploh. 

No, pa sva združila tekmo s prijetnim vikend oddihom. Že opoldan sva se nastanila v campu ob Blejskem jezeru. Sašo je v jezeru oddelal še plavalni trening, nato sva si privoščila ležerno popoldne in ob 22-tih štart tekme. 

Kako je šlo? Super! Čas je bil sicer nekoliko slabši kot lani (tik pod 43 minut), a glede na moje letošnje zdravstveno stanje sem super, super zadovoljna - 2. mesto v kategoriji - več niti pričakovala nisem. Jeeee! Sedaj pa novim podvigom naproti. V jeseni me čaka še ena polovička in na koncu kot vsako leto - maraton.

V nedeljo zjutraj sva spakirala in se skozi tunel Karavanke odpeljala do Osojskega jezera (Osssiacher see v originalu), kjer sva parkirala in se s kolesi zavihtela najprej okrog 12 km dolgega jezera in nato na Gerlitzen oz. po slovensko Osojščico. Sam vzpon je dolg cca. 13 km z malo manj kot 1300 m višinske razlike in povprečnim naklonom 10,5%. Ja, cesta je res strma in ti ne da dihati niti minuto. Super je bilo!






Takšen ležalnik te čaka približno na treh četrtinah brega.



Print Friendly and PDF

2 komentarja: