četrtek, 12. september 2013

ODLIČNA SIROVA PITA

V teh dneh, ko je zunaj prav jesensko hladno, se lahko pogrejete s tole odlično skutino pito:

SIROVA PITA

Sestavine:

Testo:
  • 300 polnozrnate moke
  • 1 žlička pecilnega praška
  • 150 g kokosovega masla
  • 80 g sladkorja
  • 2 rumenjaka
  • 1 žlica kisle smetane
  • ščepec soli

Nadev:
  • 3 beljaki
  • 700 g skute
  • 100 g sladkorja
  • 2 vanili sladkorja
  • 1 žlica pšeničnega zdroba
  • 1 naribana jabolka

Najprej sem pripravila testo in sicer tako, da sem zmešala moko, pecilni prašek in sol. Maslo sem raztopila in ga primešala moki. Dodala sem preostale sestavine, ter zamesila testo. Razdelila sem ga na dva dela in prvo polovico enakomerno razporedila po namaščenem okroglem pekaču.

Za nadev sem najprej v trdo zmiksala beljake. Nato sem v večji skledi zmešala vse preostale sestavine, ter na koncu ročno vmešala sneg beljakov.

Nadev sem premazala preko testa. Drugo polovico testa bi morala razvaljati in z njo prekriti nadev, a ker je bilo testo preveč pocasto, sem tanke koščke testa zložila enega zraven drugega preko nadeva.

Pito sem postavila v segreto pečico in jo pekla 45 minut na temperaturi 180 stopinj.







ODLIČNA SLADICA! ENOSTAVNA IN SOČNA. ODLIČNA JE ŠE TOPLA, A NASLEDNJI DAN JE DEFINITIVNO BOLJŠA!
Print Friendly and PDF

5 komentarjev:

  1. Izgleda res dobro.
    lp Jelka

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale pita me že dolgo nagovarja ...
    ... in, evo, se pravkar peče :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zmazali smo cel pladenj še tople, še bomo pekli tole,
      ampak naslednjič v večji količini.
      Hvala za deljenje recepta :)

      Izbriši