ponedeljek, 23. september 2013

PEČEM Z VENDELINO - JABOLČNA PITA

Kuharska knjiga sestre Vendeline je v naši kuhinji prisotna že kakšnih 20 let. V njej so sami fajn recepti. Tokrat sem pekla njeno jabolčno pito - kraljico pit.

JABOLČNA PITA
* v oklepaju so navedene sestavine, ki sem jih nekoliko prikrijila po svojem okusu

Sestavine:

Krhko testo:
  • 35 dag moke (10 dag ržene, 25 dag gladke)
  • 1/2 pecilnega praška
  • sesekljana limonina lupinica (nisem je uporabila)
  • vanilija
  • 15 dag masla (10 dag kokosovega masla)
  • 2 rumenjaka
  • 12 dag sladkorja v prahu (8 dag navadnega sladkorja)
  • 3 do 4 žlice kisle smetane ali mleka
Nadev:
  • 1 kg jabolk
  • 8 dag sladkorja
  • 1 žlica drobtin
  • 6 dag masla (nadev sem naredila brez masla)
  • 1 žlica ruma

V skledo damo moko, pecilni prašek, sladkorj, limonino lupinico, vnilijo in maslo, dodamo rumenjake in smetano, ter zmesimo testo. Razdelimo ga na dva dela in razvaljamo.

Z eno testeno ploščo obložimo okrogel pekač, malo namazan - tako da so robovi pekača obloženi za centimeter visoko. Na testo razgrnemo jabolčni nadev. Po vrhu naložimo drugo plast testa in pečemo 60 minuta na 180 stopinjah.








Print Friendly and PDF

4 komentarji:

  1. Hvala za ta recept. Trenutno nisem pri svojih doma, tam je tudi tej podobna kuharica (od Felicite) in mi pride zelo prav.
    Mi pa seže do srca, kar si objavila pod svojim imenom: misel o trpljenju. Zelo te cenim zaradi tega. Ker to je čista najčistejša resnica. Vse dobro!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz preberem vsak članek,preizkusim recept ....Hvala,da vse to delite z nami!

    OdgovoriIzbriši