torek, 3. september 2013

PRVA PODOPUSTNIŠKA SLADICA

Evo, pa je padla prva sladica, po vročem poletju.   Ponovno sočna, torej skutina. In ker je na vrtu kar nekaj svežega živeža je tokrat z rabarbaro.

SKUNTIN KOLAČ Z RABARBARO

Za testo:
  • 300 g moke
  • 1 pecilni prašek
  • 150 skute
  • 100 ml mleka
  • 100 ml olja
  • 75 g sladkorja
  • 1 vanili sladkor
  • šepec soli

Za oblogo:
  • rabarbara
  • 850 g skute
  • 150 g sladkorja
  • 1 vanili sladkor
  • 2 jajci
  • 2 rumenjaka
  • 50 g škroba

Za beljakovo maso:
  • 2 beljaka
  • 50 g sladkorja

Moko s pecilnim praškom sem zamešala v skledo in dodala vse ostale sestavine za testo, ter ga na hitro zmiksala. Nato sem namastila pekač velikosti cca. 30x40 cm in vanj enakomerno razprostrla ne preveč trdo testeno maso.

V drugi skledi sem zmiksala vse sestavine za oblogo, razen rabarbare, ki sem jo dodala na koncu. Oblogo sem premazala preko testa in pekač potisnila v segreto pečico.

Sladico sem pekla ccal 40 minut na temperaturi 180 stopinj. Nato sem pekač vzela iz pečice in oblogo premazala s trdo beljakovo peno. Sladico sem pekla še cca. 10 min, toliko, da je beljak nekoliko porjavel.

Mmm, dobro je. Sočno in osvežilno. No, ča pa nimate rabarbare, lahko po želji dodate kakšno drugo sadje. Sem prepričana, da bo dobro, ali mogoče še bolljše.



Print Friendly and PDF

1 komentar: