sreda, 23. oktober 2013

DNEVI ZA KORENINO

Letos vse stvari počnem nekoliko bolj pozno. Ali pa tudi ne, saj ne vem. No, tako je tudi s česnom. Vedela sem, da ga moram posadit, a se nisem in nisem spravila. Bil je že skrajni čas. Pa sem v soboto stopila v Kalio ... in glej, v vrsti nas je bilo kar nekaj, ki smo kupovali česen za sajenje. 

Dobila sem vrečko takšnega res lepega, debelega in Slovenskega.

Hotela sem ga posaditi že v soboto, pa sem se spomnila in najprej povprašala strica Googla. Ta mi je povedal, da sobota res ni primeren dan za sajenje česna in tudi nedelja ne. Zato sem opravilo prestavila na ponedeljek. Ja, ponedeljek, torek in sreda tega tedna so dnevi za korenino. Tako pravi lunin setveni koledar:

H korenovkam štejemo vse rastline, ki razvijajo plod v območju korenine: korenček, redkvica, repa, rdeča pesa, zelena, pesa. Tudi krompir, česen in čebula sodijo h korenovkam. Tako za te rastline zbiramo za setev, presajanje, okopavanje, oskrbo, pa tudi za spravilo in konzerviranje dneve za korenino.

In sem ga posadila - česen namreč.






Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. O, kako imaš lepo motikco! Saj še nisi prepozna za česen, tja do novembra še gre.

    OdgovoriIzbriši