četrtek, 3. oktober 2013

TOPEL KRUHEC ZA HLADNE DNI

Brrrr, saj ne morem verjeti, da nas je ta presneti mrez že tako hitro oplazi. Se mi zdi, kako da bi v trenutku okamenela. Hudiča, sovražim ko me non stop zebe. Iiii, kaj bi dala za temperature tam okrog 20-25 stopinj čez celo leto. A to so le sanje. Raje smo se pogreli s temle slastnim domačim kruhkom.

POLNOZRNATI KRUH Z OREHI

Sestavije:
  • 40 dag polnozrnate moke
  • 40 dag gladke moke
  • 1 kozka kvasa
  • žlička sladkorja
  • žlička soli
  • žlička olivnega olja
  • cca. 3 dl vroče vode
  • pest orehov

Moko sem presejala v večjo skledo. V lonček sem nadrobila kvas, ga posula s sladkorjem in prelila z mlekom. Lonček sem postavila na ogenj in mleko segrela skoraj do vretja. Nato sem počakala, da je kvas kipnil, nakar sem vse sestavine vlila v jamico, ki sem jo naredila v moki. Dodala sem žličko olivnega olja, sol, orehe in vodo, ter zmiksala testo.



Počakala sem dobro uro, da je testo kipnilo. A vedite, polnozrnata moka je le nekoliko težja od gladke in testo ne raste tako hitro in tako intenzivno kot pri belem kruhu. Zato je tudi kruh nekoliko nižji in malo bolj zbit. Ampah še zdaleč od tega, da bi bil trd.


Neee, mehki je in ful dober. Sem ga sprobala šele danes zjutraj z domačo jabolčno marmelado z mandelji, ki sem jo dobila od svoje ruške prijateljice. Mmmm, je teknilo.





POGREJTE SE V TEH HLADNIH DNEH!
Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Sem istega spekla tudi jaz,namesto orehov so bila mešana semena .Mehki in dober.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem istega spekla tudi jaz,namesto orehov so bila mešana semena .Mehki in dober.
    lp

    OdgovoriIzbriši