petek, 11. oktober 2013

TUDI RUKOLA GRE H KONCU

Ker bodo domače vrtnine kmalu izginile iz naših vrtov, jih izkoristimo in poberimo to kar je še ostalo. Naša jesenska rukola je takooo lepa in bogata, a vem da ne bo več dolgo vzdržala. Zato sem jo uporabila v okusnem pestu s polnozrnatimi špageti.

PESTO IZ RUKOLE

Sestavine:

  • sveža rukola
  • česen
  • pinije ali orehi
  • olivno olje
  • sol
  • parmezan


Narezala sem rukolo, jo oprala, narezala in v sekljalniku drobno sesekljala. Tudi česen sem očistila in sesekljala. Dodala sem prav tako sesekljana orehova jedrca, no bolje bi bilo seveda če bi imela pinije, a sem jih nadomestila kar z orehi. Vse sesekljane sestavine sem zmešala, dodala olivno olje in naribani parmezan, ter ponovno zmešala.

Skuhala sem polnozrnate testenine, jih odcedila in zmešala s pestom. Mmmm. odlična, lahka in hitro pripravljena jed.







Zraven se je odlično prilegla mešana solata iz paradižnika, kumaric, paprike in feta sira. No, pa tudi čebula je bila zraven.



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar