petek, 8. november 2013

KALČKAJMO SKUPAJ!

Ok. Ta pravi vrtovi so skoraj že pospravljeni - čas je za okenske vrtičke. Ja, čas je, da iz omare potegnete svoje kalilnike in pričnete vrtnariti na okenski ali kuhinjski polici. Nimate kalilnika? Nič hudega - vsaki dan si ga lahko priskrbite ali pa .... pišite božičku! Ne bo vam žal. Kalčkanje je res ena fajn stvar!

Tokrat sem kalila mungo fižol, čičeriko in pšenico. Najprej sem vsa zrna čez noč namičila v vodi, nato sem zjutraj nabrekla semena preselila v kalilne pladnje.





Kalilnik sem pokrila in ga postavila na okensko polico.


Naslednje jutro, sem jih prelila in splahnila s tekočo vodo, ter opazovala razliko. Oooo, so že poganjala novo življenje.




Tretje jutro sem jih ponovno prelila z vodo, zvečer pa "pospravila". No, saj bi lahko semena porabili takoj, a večerja je bila že mimo. Tako sem čičeriko skuhala in ohlajeno postavila v hladilnik.



Tudi pšenico in fižol sem presipala v skledico, pokrila in postavila v hladilnik.




Naslednji dan je nastala okusna solata - zelena z živimi semeni. Dodala pa sem tudi polovico naribane kolerabe.



Še isti večer sem namočila nova semena in danes se že ustvarja novo življenje.




A ni to lepo?
Print Friendly and PDF

4 komentarji:

  1. Da se pohvalim, kalčkam. Sicer samo v kozarcu, ker za eno osebo se mi (vsaj pomoje) ne splača imeti kalilnika. Sedaj sem (v tej novi sezoni) že 2x kalčkala alfa-alfa semena (trotel ziher) ravno včeraj pa so dozoreli brokoli kalčki. In imajo okus po brokoliju :) Sem pa bila presenecena kako so mi alfaalfa kalcki zdrzali v hladilniku par dni. So mi bili boljsi tisti kateri so pocivali v hladilniku.

    Tale mungo fizol se mi zdi zanimiv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, alfa alfa kalčki so zelo hvaležni. Vedno uspejo in tudi v hladilniku vzdržijo kar nekaj dni, še posebej v zaprtem kozarcu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vanja, spomnila si me, da moj kalilnik že težko čaka, da ga dam v promet. Kalčki so res super, le navadit se je treba, da jih lahko dodajamo k skoraj vsaki jedi.
    Kako zlomka ti uspe zgornjo fotografijo bloga raztegnit čez celo stran. Meni ne uspe odkriti te "fore".
    lp, Ljuba.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tam ko urejaš predlogo idi na prilagodi in v levem zgornjem kotu klikni na prilagodi širine. V zgornji vrstici si nastaviš širino celotnega spletnega dnevnika (npr. 1200 slikovnih pik). Nato vzameš fotografijo in jo obrežeš na to širino (v Pcasi gre to zelo enostavno), ter jo vstaviš v glavo.

    Bo šlo? Kalilnik pa kar postavi na plano!

    OdgovoriIzbriši