sreda, 13. november 2013

OSTALE SO LE TRI

Priznam, model za peko mafinov imam že kar nekaj let, a mi te slaščice nikoli niso priraste k srcu. Pa saj sem poizkusilaa par-krat s peko teh majhnih tortic, a me niso in niso pritegnile. Tokrat pa .... kakor da bi odkrila novi svet sladic. Ugotovila sem, da je to okusen sladek prigrizek. Hitro so gotovi, vsebujejo malo maščobe in sladkorja, če jim dodam sadje so takoooo sočni, spečem jih en pladenja - 12 tortic, kar je idealna količina, pa še kot naročeni se priležejo kot majhen zalogajček po teku ali kolesarjenju. Skratka - na novo sem navdušena. Tokrat smo imeli na mizi malinove tortice.

MALINOVE TORTICE

Sestavine:
  • 250 g malin
  • 200 g polnozrnate moke
  • 1/2 pecilnega praška
  • 1/2 ČŽ jedilne sode
  • 1 ČŽ mletega cimeta
  • 2 jajci
  • 100 g sladkorja
  • 1 vanili sladkor
  • 50 g stopljenega kokosovega masla
  • 240 g jogurta

Najprej sem zmiksala jajca in sladkor, ter dodala stopljeno maslo. Maso sem ponovno zmiksala, nato pa dodala moko s pecilnim praškom in sodo, cimet in jogurt. Sestavine sem fajn zmiksala, nato pa ročno primešala maline.

Model za peko mafinov sem obložila s papirnatimi modelčki, ter maso enakomerno razdelila na 12 delov.

Pekač sem postavila v segreto pečico in tortice pekla cca. 30 minut na 180-tih stopinjah.





Nato sem odhitela na ponedeljkovo rekreacijo. Ja, letos ne bo fitnesa - ob ponedeljkih se rekreiram nekoliko drugače. Ko sem se vrnila so bile na krožniku le še tri sočne tortice.
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar