nedelja, 17. november 2013

PEČEM Z VENDELINO - JABOLČNA KAČA

Saj sem vedela, da se po kosilu veeeedno prileže nekaj sladkega. A kaj, ko mi je dopoldna kar ušel Pa sem vstala že ob 6-tih. Ampah,......posprevljanje, pranje, zlaganje perila,.... uf, kar ne morem priti na zeleno vejo, pa kuhanje kosila,... In dopoldan je izpuhtel. Po kosilu me je čakal še tek in tega sem si hotela privoščiti še po svetlem. Saj ne več kot eno uro, a ob vikendih želim teči podnevi, ko je svetlo, ne pa po tej grozni zimski temi.

Ampah za tole sladico sem si odtrgala še dobro urico sobotnega popoldneva.

JABOLČNA KAČA
(v oklepaju so sestavine, ki sem jih jaz uporabila)

Sestavine:
Krhko testo:

  • 35 dag moke (20 dag polnozrnate + 15 dag gladke)
  • 1/2 pecilnega praška
  • 20 dag masla (10 dag kokosovega masla)
  • 15 dag sladkorja v prahu (10 dag sladkorja)
  • 1 vanili sladkor
  • 2 rumenjaka
  • 1 dcl kisle smetane ali mleka (2 dcl jogurta)


Nadev:

  • 1,5 kg jabolk (1 kg bi bila dovolj)
  • 7 dag sladkorja (5 dag sladkorja)
  • cimet
  • 6 dag drobtin
  • 6 dag masla (5 dag kokosovega masla)
  • 12 dag rozin (brez rozin)


Moko presejemo s pecilnim praškom, zamešemo sladkor in vanili sladkor, nadrobimo maslo. Dodamo rumenjaka in smetano in na hitro zgnetemo testo. Zvaljamo ga v dolg pravokotnik,  položimo na namazan prekač in po sredini po dolgem naložimo nadev. Testo prepognemo čez nadev, namažemo z jajcem, nato prekrijemo s testom z druge strani. Če imamo še kaj testa, ga narežemo na prst široke trakove in z njimi okrasimo kačo.
Namažemo z jajcem in pečemo 50 minut pri 180-tih stopinjah.

Nadev: Jabolka naribamo, potresemo s sladkorjem, cimetom, dodamo na maslu prepražene drobtine in rozine.








Pečeno kačo sem postavila iz pečice, obula tekaške čevlje in že me več ni bilo. Ko sem se čez dobrih 50 minut vrnila, je pol kače že manjkalo, iz dnevne sobe pa se je le čulo: mmmm njamnjam, mljask, mljask.
Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar