ponedeljek, 10. februar 2014

SOLATKE NA TISOČ IN EN NAČIN

Priprava solat me je v zadnjem času čisto prevzela. Kaj vse lahko zamešamo in na koncu nastane takooo okusna osvežilna jed. Pri nas je solata na mizi vsaki dan. Po navadi kot priloga glavi jedi, mnogokrat pa v solo izvedbi. Zadnje čase kar brez kruha in dodatkov.

Samo solata.

MEŠANA SOLATA Z ORANŽNO LEČO

Sestavine:

  • oranžna leča
  • čebula
  • korenček
  • kitajsko zelje
  • zelena paprika
  • tuna
  • sol
  • olivno olje
  • kis


Lečo sem zjutraj namočila in jo popoldan skuhala. Do večera se je fino ohladila.



Čebulo sem očistila in narezala na kockice.



Kitajsko zelje sem oprala in narezala na tanke rezine.



Korenček sem oprala in naribala.


Dodala sem tuno.


Sestavine sem premešala in ugotovila, da bi solata lepše izgledala, če ji dodam še malo zelene barve. Ker nismo imeli doma čisto nič drugega, sem dodala dve zeleni papriki, kateri sem narezala na majhne koščke.


Sestavine sem zmešala, solila, prelila z olivnim oljem in kisom in zamešala okusno solato.


NJAMI!


Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar