nedelja, 9. marec 2014

DARILO DOMAČE IZDELAVE

To da rada podarjam doma narejene izdelke itak ni nobena skrivnost. No, seveda jih pa tudi rada sama ustvarjam. V tem ful uživam in to mi je fajn. Da venomer nekaj "fretam". Roke enostavno ne morejo počivati. Tako kot za svojo dušo potrebujem vsakdanji tek, tako za svojo dušo potrebujem vsakdanje ustvarjanje. In ko nastane nekaj lepega sem prav zadovoljna. 

Tokratno darilo je bilo sestavljeno iz treh. Slavljenka je prejela veliko malinovo torto (recept sledi jutri), toplo volneno zimsko kapo in elegantno perlasto verižico. 

Naredila sem črno kapo s čipkasto - luknjičastim vzorcm in jo okrasila z dekorativnom gumbom.







Zraven sem izbrala elegantno verižico v srebrno  - sivem tonu, ki je bila končana že pred nekaj časa. 



Verižico sem ovila okrog kape in izdelka zavila v prozoren celofan papir, ter darilo okrasila z dišečimi vejicami sivke.







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar