petek, 21. marec 2014

PEČEM Z VENDELINO: VIŠNJEV ZAVITEK

Sem rekla, da bom vsaki teden skuhala ali spekla jed po navodilih sestre Vendeline. A sem rečeno že pojedla. Tedni tako hitro minevajo in toliko vsega se dogaja in tooolikokrat je potrebno na brzino nekaj vreči v lonec, da za Vendelino enostavno ni časa. 

A sedaj ga imam nekoliko več in sem ponovno pobrskala po receptih in izbrala tale odlični zavitek. Ona je sicer naredila češnjevega, a moj je višnjev. Pa saj ni bistvene razlike, a ne?

VIŠNJEV ZAVITEK
v oklepaju so s poševno pisavo navedene sestavine, ki sem jih jaz uporabila ali nadomestila

Sestavine:
  • Vlečeno testo:
  • 30 dag moke
  • pol žličke soli
  • 1 jajce
  • topla voda
Za nadev:
  • 6 dag drobtin
  • 6 dag masla (kokosovega)
  • 1 kg izkoščičenih višenj ali češenj

Masleni nadev:
  • 5 dag masla (kokosovega)
  • 2 jajci
  • 7 dag sladkorja (5 dag)
  • 2 dl smetane (kisle)

Zamesimo vlečeno testo in spočito razvaljamo, robove po potrebi porežemo, nato ga potresemo z na maslu popraženimi drobtinami, premažemo z maslenim nadevom in po vrhu porazdelimo višnje.

Testo zavijemo z dveh nasprotnih strani, štrukelj položimo na namazan pekač in pečemo 45 min. pri 180-tih stopinjah. Malo ohlajen zavitek narežemo, potrosimo s sladkorjem in ponudimo.

Jaz sem testo razdelila na 4 dele in vsakega posebej razvaljala, namazala in zvila. Vsak zvitek sem enega zraven drugega položila v pekač obložen s peki papirjem. Pekač sem postavila v segreto pečico in štrudelj pekla eno uro pri 180-tih stopinjah. 

Nadev: Maslo, rumenjake in sladkor penasto umešamo, nato dodamo smetano in na koncu beljakov sneg.


Torej ... če ne veste kakšno sladico danes postaviti na mizo - tukaj je ideja. 








Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Hvala za idejo ,bo nastal v nedeljo zraven kepica vanili sladoleda.Lepo cvetoča obnovljena stran krasnega bloga!

    OdgovoriIzbriši