petek, 14. marec 2014

RETAŠ PO MOJE

Sem gledala kaj bi spekla. V bistvu so se mi po glavi podile bolj slovenske sladice. Pa sem našla tale recept za Prekmurske retaše. Ja, to so pravzaprav zavitki z raznoraznimi nadevi. Sama sem izbrala jabolčnega s skuto.

RETAŠ Z JABOLČNIM NADEVOM

Sestavine:

Vlečeno testo:

  • 40 dag moke
  • 1 jajce
  • 1/4 žličke soli
  • 1 dcl mlačne vode
  • 1 žlica raztopljenega masla ali margarine
  • 1 velika žlica kisle smetane
  • 120 g kvasa


Nadev:

  • 1 kg lahke skute
  • 4 jabolka
  • cimet 
  • vanili sladkor
  • sladkor po okusu

Smetano preliv:

  • 2 dcl kisle smetane
  • 1 jajce


Iz navedenih sestavin sem zmesila testo, tako da sem najprej v moko naredila jamico in vanjo nadrobila kvas. Posula sem ga z žličko sladkorja in jamico do vrha zalila z vodo. Čez dobrih 10 minut sem dodala ostale sestavine in zmesila gladko testo. Na rahlo sem ga premazala z oljem, prekrila s krpo in ga pustila vzhajati. Ko je naraslo na dvakratno količino sem ga razdelila na 3 dele, razvaljala, premazala z nadevom, zvila in položila v namaščen pekač.
Jajce sem razžvrkljala in zmešala s smetano, ter prelila po zvitkih.

Sladico sem postavila v ogreto pečico in pekla cca. 1 uro pri 180-200 stopinjah.

Ja, tako je - po pravem receptu bi bilo potrebno testo razvleči čimbolj na tanko. A jaz tega ne znam (ko se bom to naučila, ozirom me bo nekdo naučil bom resnično prava šefica) in niti časa nisem imela, zato sem testo razvaljala kar precej na debelo in ga nato nadevala. Saj zato pa se imenuje retaš po moje.

No, ampah kljub takšnemu načinu dela je bila sladica ooooodlična. In zmanjkala je dokaj hitro.








Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar