ponedeljek, 10. marec 2014

SOČNA TORTA Z MALINAMI

Tako sem si zaželela košček sočne sadne torte, da sem se že v petek zvečer odločila, da slavljenki spečem in podarim torto. Takoj sem vedela, da bo sadna, pri čemer so bile v igri maline ali pa borovnice. A ker so maline nekoliko bolj kiselkast sadež, sem se odločila za nje. Recept za oblate sem imela, le še kremo sem morala izbrati. Ker sem želela, da je torta sveža in osvežilna sem izbrala skutino kremo s sladko smetano. 

Tako sem sestavila torto:

BELA TORTA Z MALINAMI

Testo:

  • 4 rumenjaki
  • 1 jajce
  • 15 dag sladkorja
  • 1 vanili sladkor
  • 30 dag moke
  • 1 pecilni prašek
  • 1 dcl olja
  • 1.5 dcl vode
  • sneg iz 4 beljakov


Beljakom sem dodala žličko sladkorja v prahu in naredila sneg. Rumenjake sem strla v večjo skledo, dodala sem sladkor in sestavine zmiksala v gosto zmes. Dodala sem presejano moko, pecilni prašek olje in vodo ter umešala maso. Na koncu sem počasi in na rahlo dodala sneg.
Maso sem razporedila po namaščenem in z moko potresenem tortnem modelu in pekač postavila v segreto pečico. Oblate sem pekla cca. 1 uro pri 180-tih stopinjah.

To sem naredila v petek zvečer. V soboto dopoldan sem torto sestavila.

Krema:

  • 500 g lahke pasirane skute
  • 500 g rastlinske smetane za stepanje
  • zavojček želatine v lističih
  • 5 žlic sladkorja v prahu
  • 1 vanili sladkor


Sadje:

  • 500 g malin


Želatino sem namočila za dobrih 5 minut, nato sem jo ožela jo potopila v smetano (malo smetano, toliko da je bilo pokrito dno manjše posode), vse skupaj segrela do vretja in mešala, da se je želatina raztopila.
Smetano sem stepla in jo dodala skuti in sladkorju. Sestavine sem zmiksala in na koncu dodala še stopljeno želatino.

Biskvit sem razrezala na tri dele - oblate, ter prvi del položila na velik pladenj oz. krožnik. Torto sem sestavila tako, da sem vsako oblato na rahlo napojila z jabolčnim sokom, nato sem jo premazala s kremo in preko razporedila polovico odtaljenih malin. Tudi zadnjo oblato sem napojila s sokom in nato celo torto premazala s preostankom kreme.
Okrasila sem jo z brusnicami in podarila.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar