četrtek, 8. maj 2014

KUHAM Z VENDELINO: JUDOVSKA PEČENKA

Odlična ideja za nedeljsko kosilo.

JUDOVSKA PEČENKA

Sestavine:

  • 50 dag mlete govedine
  • 50 dag mlete svinjine (uporabila sem 1 kg mlete govedine)
  • 10 dag namočenega in ožetega kruha (uporabila sem 1/4 štruce belega kruha)
  • 2 jajci
  • 1 žlica moke
  • 3 stroki sesekljanega česna
  • 2 žlici sesekljane čebule (uporabila sem eno veliko čebulo)
  • sesekljan peteršilj
  • sol
  • poper
  • 1 dcl kisle smetane


Dvakrat premleto meso (naše je bilo le enkrat mleto) damo v skledo, vse naštete surovine, razen smetane  in dobro pregnetemo. Če ni dobro pregneteno, med peko pečenka poka in se pri rezanju drobi.
Oblikujemo klobaso, jo položimo na z vodo poplaknjen pekač in anlijemo še toliko vode, da je tretjina klobase v vodi. 
Pečemo 60 minut pri 200 stopinjah. Četrt ure pred koncem pečenja meso prelijemo s smetano. (Sama sem pečenko med peko večkrat prelila z vodo iz pekača. Na koncu je nekaj vode v pekaču ostalo in sem jo odlila)
Pečenko narežemo in jo damo na ogret servirni križnik.










Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Mesna pečenka zraven špinača mmmm,včasih dam samo malo kruha in malo ovsenih kosmičev.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mleko in govedina gre pri Judovski kuhinji skupaj? Hmm..

    OdgovoriIzbriši