sreda, 2. julij 2014

A BOMO KAJ PEKLI?

Tu in tam pa si ja moramo privoščiti nekaj sladkega, a ne? Sedaj, ko je na vrtu in okoli hiše že polno svežega sadja je tale hladna torta kot naročena.

RIBEZOVA TORTA Z MASKARPONEJEM

Biskvit:

  • 2 jajci
  • 75 g sladkorja
  • 1 zavitek Vanilin sladkorja
  • 75 g polnozrnate moke
  • 1 žlička pecilnega praška


Nadev:

  • 250 g rdečega ribeza
  • 200 g hladne sladke smetane
  • 500 g sira maskarpone
  • 3 žlice mleka
  • 2 zavitka Želatine
  • 75 g sladkorja
  • 1 zavitek Vanilin sladkorja



Segrela sem pečico. Dno modela za torto (premera 26 cm) sem namastila.

Biskvit:
Z mešalnikom (z metlicami) sem penasto umešala jajca in postopno dodajala sladkor in vanilin sladkor, nato pa še moko s pecilnim praškom.
Biskvit sem nadevala v model za torto in postavite v spodnjo tretjino pečice. Pekla sem ga cca. 30 min. na 180-tih stopinjah.

Pečen biskvit sem pustila v modelu za torte in počakala, da se je ohladil.

Nadev:
Ribez sem oprala in očistila. Stepla sem sladko smetano. Pri najmanjši hitrosti z mešalnikom (z metlicami) sem zmešala maskarpone in mleko, nato sem dodala želatino in mešala še 2 minuti. S kuhalnico sem najprej umešala smetano, nato pa še ribez. Nadev sem razporedila po biskvitu.

Torto sem postavila za 3 ure v hladilnik in jo nato postregla.







Print Friendly and PDF

1 komentar: