torek, 8. julij 2014

ČAS JE ZA MARELICE!

Ker sem se cel vikend potepala okrog po Sloveniji, nisem pekla ne kruha, ne sladic. Pa sem zamujeno nadoknadila v ponedeljek, ko nimam na urniku teka in ko je zame v gospodinjskem smislu mala nedelja. Nastal je ponovno en odličen kolač.

SKUTIN KOLAČ Z MARELICAMI

Sestavine:

  • 3 jajca
  • 100 g sladkorja
  • 1 vrečka vanilijevega sladkorja
  • 150 g kokosovega masla
  • 170 g pšeničnega zdroba
  • 4 žlice limoninega soka
  • 2 žlički limonine lupinice
  • 1 kg manj mastne skute
  • vrečka pecilnega praška
  • vrečka vanilijevega pudinga
  • marelice


Z mešalnikom sem najprej vmešala stopljeno maslo in sldkor. Dodala sem jajc, ter sestavine ponovno zmešala. Sledilo je dodajanje limoninega soka in suhih sestavin. Na koncu pa sem vmešala še skuto. Pekač sem namazala z oljem in posula z drobtinami, ter preko enakomerno razporedila polovico mase. Nato sem po vrhu mase zložila marelične polovice in jih prekrila z preostankom mase. Po vrhu sem ponovno zložila marelične polovice in jih na rahlo vtisnila v maso.

Sladico sem pekla cca. 60 minut na 180-tih stopinjah.

Nekoliko ohlajeno sem razrezala in jo ponudila. Mmmm, odlična je - sočna in osvežilna! In seveda, kar je najbolj pomembno - hitro pripravljena!







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar