sreda, 30. julij 2014

ZDRAV JUTRANJI NAPITEK

Kavo sem prenehala piti že pred časom. V bistvu sem jo skoraj popolnoma izbrisala iz svojega repertoarja pijač. Privoščim si jo mogoče dvakrat ali trikrat na leto v obliki ledene kave. In to je vse.

Nato sem presedlala na zeleni in rdeči čaj. Mmmm, kako mi ustrezajo ti okusi! Tako osvežilno in mamljivo!

Sadne sokove sem pred kakšnim letom dni opustila. Sploh ne vem zakaj. Najbrž je bila kriva lenoba, ker nisem imela volje, da bi očistila in zmisala sadje in utrgala domačo zelenjavo.

Pa sem temu naredila konec in v svoj jedilnik ponovno uvajam sadnje in zelenjavne napitke. Tale je prav okusen in osvežilen:

ZDRAV JUTRANJI NAPITEK

Sestavine:
  • 2 kivija
  • pest blitve
  • 1 kumara
  • malo vode


Sadje in zelenjavo očistim, narežem na koščke in zmiksam v blenderju. Natočim v kozarce in spijem. Za dobro jutro namesto čaja ali kave.






Print Friendly and PDF

1 komentar: