ponedeljek, 22. september 2014

BREZGLUTENSKI JABOLČNI ŠTRUDELJ

Tako, pa sem se odločila. Poskusno, za 14 dni prehajam na brezglutensko dieto, zato danes brezglutenski jabolčni štrudelj.

KVAŠENI JABOLČNI ŠTRUDELJ - BREZ GLUTENA

Sestavine:

  • 200 g ajdove moke
  • 300 g brezglutenske moke
  • pol kocke svežega kvasa
  • pol žličke soli
  • 1 jajce
  • žlica olivnega olja
  • cca. 1.5 dcl vročega mleka


Nadev:

  • 1 kg jabolk
  • 15 dag orehov
  • cimet
  • vanili sladkor
  • sladkor po okusu


Iz sestavin za testo sem zamesila testo in ga pustila vzhajati. Nato sem ga razvaljala, namazala z nadevom in zvila. Naredila sem dva zavitka, ju položila na pekač obložen s peki papirjem in postavila v pečico.
Štrudelj sem pekla cca. 60 min. pri 180-tih stopinjah.
Še vročega sem pokrila s folijo in počakala, da se ohladi.






Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Dober recept, brezglutenska hrana je vsekakor blagodejna za obolelo črevesje.
    Super,le tako naprej!
    Karmen

    OdgovoriIzbriši