ponedeljek, 15. september 2014

DRUGAČNA SKUTINA PITA

Ooo, saj tekla sem tudi v teh grdih in deževnih dneh, a tudi pekla sem. Tokrat okusno skutino pito z domačo marmelado.


DRUGAČNA SKUTINA PITA

Sestavine:
za biskvit:

  • 100 g sladkorja
  • 300 g ajdove moke
  • 200 g moke brez glutena
  • 100 g masla
  • cca. 1.5 dcl navadnega jogurta
  • 1 pecilni prašek
  • 1 jajce

za nadev:

  • 500 g lahke skute
  • 3 jajca
  • 1 vanili sladkor
  • 50 g sladkorja
  • mleti orehi


  • marmelada


Sladkor, stopljeno maslo in jajca sem zmešala z mešalnikom in dodala preostale sestavine. Mešala sem tako dolgo, da sem dobila gladko zmes.

Za nadev sem zmešala vse sestavine razen marmelade, tako da je nastala gladka zmes.

Zmes za biskvit sem razdelila na dva dela in dno namaščenega pekača obližila s prvim delom testa. Premazala sem ga z marmelado in preko razporedila skutin nadev. Preostali biskvit sem oblikovala v majhne ploščice in jih zložila na vrh nadeva.

Pekač sem postavila s segreto pečico in pekla cca. 1 uro pri 200 stopinjah.







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar