torek, 21. oktober 2014

ŽAREČ BREZGLUTENSKI KRUHEC

Peka brezglutenskega kruha se v nobenem primeru ne da primerjati s peko navadnega kruha. Po mojem mnenju je speči lep in okusen brezglutenski kruh mnogo, mnogo težje, kakor pa navadni. 
No, mogoče, pa je peka navadnega kruha meni že takšna rutina, da to opravim mimogrede. A mislim, da ni tako.
Tokrat mi je uspel res lep 300 g brezglutenski hlebček.

ŽAREČI BREZGLUTENSKI HLEBČEK

Sestavine:

  • 150 g koruzne moke
  • 150 g brezglutenske moke
  • 1/2 kocke kvasa
  • 1/2 žličke sladkorja
  • vroča voda
  • 1/2 žličke soli
  • žlica oljčnega olja
  • janež
  • kumina


V skodelico sem nadrobila kvas, ga posula s sladkorjem in prelila z vročo vodo, ter počakala, da je narastel. Nato sem dodala vse ostale setavine, pri čemer sem janež in kumino zdrobila v terilniku, ter zmesila gladko, nekoliko mehkejše testo.

Skledo sem pokrila s kuhinjsko krpo in počakala dobro uro, da je testo nekoliko naraslo. Nato sem ga s kuhalnico zmešala in presipala v podolgovati model, v katerem se oblikovala hlebček.

Pekač sem postavila v segreto pečico in kruh pekla cca. 45 min. na temperaturi 250 oz. 200 stopinj.

Pečen kruh sem ohladila in pospravila v vrečko.

Koruzna moka da kruhu lepo, sončno rumeno barvo, janež in kumina pa dober okus.





Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar