ponedeljek, 10. november 2014

MOJA NALEPKA

Iz podjetja MOJA NALEPKA (mojanalepka.si) so me prijazno povabili, da preizkusim in testiram tri različne vzorce njihovih nalepk. Seveda, sem se povabila razveselila, pokukala na njihovo spletno stran (mojanalepka.si) in si po lastni želji ustvarila tri različne nalepke.

V spletni trgovini, ki je v slovenskem jeziku, lahko izbiramo med lično izdelanimi nalepkami za:

  • kuhinjo
  • dom
  • otroke
  • dogodke
  • in nalepkami po naročilu


Pod rubriko kuhinja nam podjetje MOJA NALEPKA ponuja nalepke različnih oblik in velikosti za:

  • marmelade in med
  • vloženo sadje in zelenjavo
  • omake in mezge
  • začimbe
  • oreščke in suho sadje
  • organizacijo živil
  • Čaje, sokove, piva, vina in vodo


Pod rubriko dom lahko izbiramo med nalepkami za:

  • predale in škatle
  • fascikli
  • obešalniki
  • smetnjaki


Poglavje otroci nam ponuja luštne nalepke za:

  • nosečke
  • dojenčke
  • obešalnike
  • škatle in predale
  • igrače
  • knjige in zvezke
  • peresnice in šolske torbe
  • garderobne omarice
  • športne torbe in rekvizite


Pri dogodkih lahko izbiramo med najrazličnejšimi situacijami in sicer:

  • poslovni dogodki (moje ime je ..., sokovi, piva, vina, voda, poštni paketi, pisma, fascikli, predali in škatle)
  • rojstni dnevi in obletnice (sokovi, piva, vina, voda, pisma, piškoti, sladice)
  • poroke (sokovi, piva, vina, voda, pisma, piškoti, sladice, zahvale)
  • prazniki (sokovi, piva, vina, voda, pisma, piškoti, sladice)


Lahko pa si naročimo popolnoma svojo nalepko, prilagojeno določenemu izdelku, logotipu ali posebnemu dogodku.

V spletni trgovini enostavno izberemo kategorijo nalepke, obliko in velikost, vzorec nalepke in besedilo, ki ga vnesemo sami po svoji želji.

Nalepke so izdelane iz high gloss materiala z gladko površino, dobro se lepijo na karton, kovino, večino vrst plastike in steklo. Material je odporen na praske in na vodo.

Sama sem naročila nalepke za jagodno in figovo marmelado, ki sem jih nalepila na steklene kozarčke, ter nalepke za čaj, katere sem uporabila na papirnati vrečki za čaj.







Jagodno marmelado sem letos polnila v manjše okrogle kozarčke, tako da sem nalepke nalepila na steklo, preizkusila pa sem tudi lepljenje na pokrovček. Površino sem predhodno očistila in temeljito posušila, nato pa nanjo previdno od sredine navzven nalepila nalepko, ter jo s prsti fajn pogladila, tako da sem iztisnila ves morebitni zrak, ki je nastal ob lepljenju. Tako na steklu kot na pokrovčku se je nalepka odlično prijela in poskrbela za dekorativni izgled kozarčka.





Tudi figovo marmelado sem polnila v manjše okrogle in kvadratne kozarčke, tako da sem nalepke ponovno nalepila na stekleno površino oz. na pokrovček. Površino sem predhodno očistila in temeljito posušila, nato pa nanjo previdno od sredine navzven nalepila nalepko, ter jo s prsti fajn pogladila, tako da sem iztisnila ves morebitni zrak, ki je nastal ob lepljenju. Tako na steklu kot na pokrovčku se je nalepka odlično prijela in poskrbela za prijetni izgled moje marmelade.






Ker doma radi pijemo domači čaj, sem se odločila, da bom okrasila tudi papirnate vrečke v katerih ga hranimo. Izbrala sem pravilno dimenzijo nalepke, si zaželela hitro okrevanje (v primeru prehlada), ter nalepke nalepila na vrečko za čaj. Tudi v tem primeru, se je nalepka odlično obnesla in poskrbela za svež in nekoliko drugačni izgled čajne vrečke.






Print Friendly and PDF

1 komentar: