ponedeljek, 12. januar 2015

BUČKINE POLPETE

Tako. Praznikov je konec, počitnic in dopustov tudi. Razdelili smo vsa darila, pogledali kaj se je lani skozi leto dogajali in že krepko zakorakali v novo leto in novim dogodivščinam naproti. 

Mnogi ste si ponovno zadali različne novoletne zaobljube in naloge. Sama jih nimam, a vem, da mi novih ciljev in dogodivščin ne bo zmanjkalo.

Ker smo čez praznike kar precej grešili, je sedaj čas, da organizem nekoliko spočijemo in prečistimo. Pri nas so bile prvi teden na jedilniku v glavnem salate, nastale pa so tudi tele okusne bučkine polpete.



BUČKINE POLPETE

  • 500 g muškatne buče
  • 1 čebula
  • 1 strok česna
  • 1 žlica skute
  • malo naribanega sira
  • 1 jajce
  • drobtine
  • peteršilj
  • sol, poper

Bučo sem naribala in posolila, ter počakala, da je izpustila vodo. Nato sem jo dobro ožela in odcedila, dodala sesekljano čebulo, česen, skuto, sir, drobtine in začimbe, ter dobro premešala.


Dodala sem toliko drobtin, da masa ni bila premokra in oblikovala polpete, katere sem zložila na pekač obložen s peki papirjem.

Pekač sem postavila v segreto pečico in polpete pekla cca. 20 minut na eni strani, nato sem jih obrnila in pekla še enkrat toliko na drugi strani, da so lepo porumenele.

Zraven sem postregla kar domači kruh in večerja je bila gotova.





Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar