petek, 20. februar 2015

...IN NASTAL JE LEP PAR

Tale zima me bo ubila. Bolj se staram, bolj ne maram zime. Hm, ne vem, mogoče pa imam raje toploto in sonce, ker sem po horoskopu lev? Ne vem, a vedno bolj mi je jasno, da zima ni moj letni čas in da mi mraz definitivno ni pisan na kožo. Pa tale večna tema in oblačni dnevi, .... brrrrrr

A za nekaj pa je talee zima vseeno dobra. V dolgih večerih nastajajo takšne luštne pletenine. 
Tokrat je prva pletena kapica dobila svoj par v enaki barvi a za nianso drugačnem vzorcu.






Print Friendly and PDF

3 komentarji:

  1. Vanja, kar se zime tiče, se čisto strinjam s tabo, tudi meni s starostjo vse bolj in bolj "najeda". Komaj čakam pomladi, svetlobo in malo toplote. Tvoje kape so čudovite. Tvoj blog stalno spremljam, komentiram pa bolj malo oz. le občasno. Spremljam tvoje/vaše športne dogodivščine, kruhek, solate ......
    Tudi jaz bi si spletla kakšno podobno kapico, ampak je že toliko časa kar sem nazadnje delala kaj takega, da ne vem več koliko zank, koliko gor in koliko dol. Bi mi hotela poslati kakšen načrt ali navodilo? Lp, Helena

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljena Helena! Ooo, kako lepo, da si se oglasila. Tudi jaz sem v študentskih časih ogromno pletla, pa sem to potem za skoraj 20 let opustila, ampah .... ko imaš pletenje enkrat v rokah, ga ne pozabiš nikoli več, verjemi! Kar pogumno se loti dela in takoj ti bo steklo, boš videla. Sporoči mi e-mail, pa ti pošljem navodilo za kapico.

    Uživaj!

    OdgovoriIzbriši