sreda, 11. februar 2015

NA POL SEZONSKA SOLATA

Kadar ne veš kaj bi kuhal je solata najboljša in naj bolj zdrava rešitev. A to potem pomeni, da mi nikoli ne vemo kaj bi kuhali? Neeee, to pa ne! Idej imamo zvrhani koš, a solate imamo takooo radi, da se jim ne moremo upreti.

Tale je z domačim stročjim fižolom in kitajskim zeljem.

MEŠANA SOLATA S STROČJIM FIŽOLOM

Sestavine:

  • stročji fižol
  • kitajsko zelje
  • čebula
  • paradižnik
  • paprika
  • kis, bučno olje, sol


Stročji fižol sem skuhala že dan prej in ga postavila v hladilnik, da se je fajn shladil. Kitajsko zelje sem narezala na tanke rezine, ga oprala in dodala fižolu. Čebulo sem očistila in prav tako na tanko narezala. Dodala sem še na kocke narezano papriko in paradižnik, zmešala, začinila in solata je bila pripravljena za v usta. 

Včasih se tudi zgodi, da pripravim veeeeliko skledo solate, pa potem noben ni lačen. Ja, nič hudega. Skledo pokrijem s folijo in jo postavim v hladilnik. Naslednji dan solato le začinim in večerja je pripravljena v dveh minutah.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar