ponedeljek, 23. februar 2015

STRUFFOLI

Za 18. rojstni dan, ki smo ga praznovali v krogu družine, nas je Jernej tokrat popeljal skozi italijanske jedi. 

Pričeli smo z lahkim narezkom z ovčjimi siri, suhim paradižnikom, olivami in tremi vrstami majhnih domačih kruhkov. Sledila je Jernejeva za prste polizat dobra bučna juha, za glavno jed pa smo na mizo postavili kanelone iz doma narejenega testa, v odlični paradižnikovi omaki in prelitimi z bešamelom, ter pečenimi v pečici.

Ko smo bili vsi že siti do grla, nam je za sladico serviral kavno panacoto s čokoladnim prelivom, zaključili pa smo s kavico in pravo italijansko sladico - struffoli.

Struffoli so sladica, ki izvira iz Neaplja, kjer jo servirajo predvsem za božič.Po domače povedano so to majhne kroglice ocvrte v olju, ter prelite s sirupom iz meda. So odličnega okusa in ko jih ješ sploh nimaš občutka, da so ocvrte, ker niso čisto nič mastne.


STRUFFOLI

Sestavine:
  • 500 g moke
  • 5 jajc
  • 4 žlice sladkorja v prahu
  • limonina lupina
  • 2 žlici vodke ali viskija
  • sol
  • olje za cvrenje
preliv:
  • 250 g medu
  • 100 g sladkorja v prahu
  • 2 žlici vode
  • pomarančna lupina (jaz sem jo nadomestila z limonino)


Moko sem presejala v veliko skledo, na sredini naredila jamico in vanjo vmešala vse preostale sestavine. Sestavine sem temeljito zmiksala, skledo pokrila s folijo, jo postavila na hladno in pustila testo počivati dobre 3 ure. No, seveda sem si vmes vzela čas za nedeljski deževni dolgi tek.

Nato sem iz testa zrolala dooolge svaljke premera približno 1.5 cm in jih narezala na cca. 1.5 cm dolge koščke (kot za njoke), ter nato vsak košček zrolala v majhno kuglico. 

V večjo posodo sem vlila olje, ga segrela in v njem ocvrla vse kroglice, tako da so se zlato-rumeno zapekle. S penavko sem jih pobrala iz olja in jih položila na papirnato sarvieto, ki je vpila vso odvečno olje.

Za preliv sem zmešala vse sestavine in jih segrela, tako da se je sladkor raztopil in da sem dobila tekoč sirup. Preliv sem nekoliko ohladila in ga tik pred serviranjem prelila preko testenih kroglic  - struffol-ov.

Mmmm, bile so odličnega okusa in ravno prav velike za en grižljaj.






Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. mmmmm, nekaj podobnega sem pred leti jedla v Grčiji, le da je bil v prelivu še sezam. Slassstno!

    OdgovoriIzbriši