sreda, 18. februar 2015

TUDI PRI NAS JE DIŠALO

Seveda bi bil greh, če se v tem veselem pustnem času nebi zakopala med lonce in spekla pravih domačih krofov.

Uporabila sem tale recept in nastali so oooodlični krofi. Sicer niso bili preveč lepi, bili pa so dobri:

PUSTNI KROFI

Sestavine:

  • 1 kg moke
  • 14 dag olja 
  • 8 dag kvasa
  • 1 mala žlička soli
  • ½ l mleka
  • 6 rumenjakov
  • 10 dag sladkorja
  • 2 vanilijeva sladkorja
  • nastrgana limonina lupinica
  • rum
  • muškatni orešček


vse sestavine naj imajo sobno temperaturo

Kvas sem dala vzhajati v toplo mleko. Vzhajanega sem dodala zmesi moke in vseh naštetih dodatkov. Zmes sem stepala z mešalnikom približno 10 minut. Po končanem stepanju sem testo razdelila na 8 dag težke kose zmesi in iz vsakega kosa naredila kroglico.

Vse kroglice sem položila na pomokano desko in jih pokrila s kuhinjsko krpo, ter jih pustila vzhajati približno 30 minut.

Nato sem pripravila olje za cvrenje in vzhajane kroglice položila vanj tako, da je bila vzhajana stran v olju. Krofe sem pekla cca. 3 minute na vsaki strani, nato pa sem jih položila na papirno sarvieto, da so se odcedili. Ohlajene krofe sem napolnila z marelično marmelado in jih posula s sladkorjem.



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar