torek, 10. marec 2015

SLADICA NA HITRO

Kolikokrat bi se nam zvečer prilegel grižljaj česa sladkega, pa nimamo nič doma? No, tukaj je ideja za hitro pripravljeno, okusno in domačo sladico. Potrebne so le osnovne sestavine, ki so ponavadi vedno pri hiši.

ROLADA Z MARELIČNO MARMELADO

Sestavine:

  • 3 srednje velika jajca
  • 5 žlic vroče vode
  • 1 vrečka vaniljevega sladkorja
  • 80 g sladkorja
  • 100 g pšenične moke
  • 50 g škroba
  • 0,5 žličke pecilnega praška
  • 250 g marelične marmelade - domače


Pečico sem segrela na 200 stopinj. Nizek pravokotni pekač sem obložila s peki papirjem. Pripravila sem dve skodelici in v eno zmešala oba sladkorja, v drugo pa preostale suhe sestavine. Ker nisem imela škroba, sem ga zamenjala kar za vanilijev puding.

Jajca sem penasto stepla z vodo, ter med mešanjem počasi dodajala sladkor. Stepala sem tako dolgo, da sem dobila rahlo jajčno kremo, nato sem postopno dodala preostali del sestavin, ter na najnižji hitrosti kratek čas umešavala.

Maso sem zlila na pekač in jo z lopatico enakomerno porazdelila. Pekač sem za 15 minut postavila v segreto pečico.

Pečen biskvit sem tako zvrnila na prtiček, odstranila peki papir, navlažila biskvit z limoninim sokom, ga premazala z marmelado in zvila. Rulado sem za 30 minut postavila v hladilnik, da se je ohladila, nato pa sem jo okrasila s stepeno sladko smetano, a tudi brez te bi šlo. V tem primeru pač rolado posipamo s sladkorjem.




Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar