ponedeljek, 23. marec 2015

SOČNA NEDELJSKA SLADICA

Tale sladica mi je takoj padla v oči in že naslednji dan sem jo morala preizkusiti. In je ratala! V prvem poizkusu!

Odlična sladica brez moke!

LIMONINA TORTA Z OREHOVIM BISKVITOM


SESTAVINE:

biskvit:

  • 100 g mletih orehov
  • 4 jajca
  • 3 žlice sladkorja
  • vanilijev ekstrakt
  • nastrgana lupina ene limone


limonina krema 1:

  • 6 rumenjakov
  • 4 žlice sladkorja
  • sok ene limone
  • limonina lupinica ene limone
  • vanilijev ekstrakt
  • 500 g mascarponeja
  • 250 ml smetane


limonina krema 2:

  • 4 beljaki
  • 180 g sladkorja
  • 2 žlički koruznega škroba
  • 2 žlički limoninega soka
  • ščepec soli
  • vanilijev ekstrakt


PRIPRAVA:

biskvit:
Rumenjakom sem dodala sladkor in vse skupaj dobro stepla. Nato sem dodala vanilijo in nastrgano lupino limone, ter mlete orehe. Na koncu sem z lopatko previdno vmešala trd beljakov sneg. 
Maso sem vlila v namaščen okrogel tortni pekač in jo pekla cca 10 - 15 minut pri temperaturi 180 stopinj.
Biskvit sem postavila na hladno in počakala, da se popolnoma ohladi.

limonina krema 1:
Rumenjakom sem dodala sladkor in jih nad vodno kopeljo stepala toliko časa, da se je krema začela gostiti in je dosegla temperaturo cca. 70 stopinj. V kremo sem nato umešala mascarpone, sok limone, nastrgano lupino limone in na koncu še stepeno smetano. Gotovo kremo sem postavila v hladilnik, da se je temeljito ohladila.

limonina krema 2:
Beljakom sem dodala ščepec soli in jih stepla. Med stepanjem se počasi dodala sladkor. Stepala sem tako dolgo, da je nastala gosta masa. V kozarčku sem zmešala limonin sok, vanilijo in škrob, nakar sem mešanico previdno vtepla v beljake. Maso sem enakomerno razporedila v namaščen okrogel tortni pekač in jo pekla 30 minut na 150-tih stopinjah, nato sem pečico ugasnila in kremo pustila še 30 minut v pečici, da se je sušila.

Ko so se vse sestavine temeljito ohladile, sem se lotila sestavljanja torte.

Orehov biskvit sem položila na krožnik, ga obložila s polovico limonine kreme 1, preko položila limonino kremo 2, ter jo prekrila s preostankom limonine kreme 1.

Torto sem postavila v hladilnik in počakala, da se je do konca ohladila, ter da so se plasti med seboj nekoliko povezale. No, drugi dan je seveda boljša, ampak ... le kdo bi čakal na drugi dan!










Print Friendly and PDF

5 komentarjev:

  1. hehehe, očitno nam je vsem tale padla v oči :)
    Jaz sem jo delala z bučnimi semeni, namesto z orehi in biskvit je bil fenomenalen.
    Tudi kremo sem naredila samo eno, a vseeno, odlična odlična odlična!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaaaa, neverjetno dobra, slastna, kar topi se v ustih!!!!

      Izbriši
  2. Moja beležnica se hitro polni z recepti,je tudi meni padla v oči :)

    OdgovoriIzbriši