torek, 5. maj 2015

GRŠKA SPANAKOPITA

Na počitnicah mi vedno uspe prebrati kakšno dobro knjigo. Tokrat mi je po priporočilu prišla v roke knjiga Ko šepetajo ciprese. Čudovit ženski roman o življenskih spremembah, družini, ljubezni in iskanju korenin. Dediščina in miti čarobnega grškega otoka, vtkani v ganljivo zgodbo, skozi katero se prepletaju tudi okusne grške jedi. Ena od njih se je znašla tudi na naših krožnikih. Špinačna pita. A ker se je na našem vrtu, medtem ko nas ni bilo na polno razbohotila okusna blitva, sem namesto špinače uporabila blitvo.

GRŠKA ŠINAČNA PITA - SPANAKOPITA

Sestavine:
Olivno olje
Ena velika narezana čebula
2 stroka česna
2 kg narezane in oprane špinače (blitve)
½ šalice sesekljanega peteršilja
2 rahlo razžvrkljani jajci
½ šalice rikota sira
1 šalica Feta sira
2 lista listnatega testa


Pečico sem segrela na 180 stopinj in z oljem namazala posodo za pečenje.
V večji posodi sem segrela olivno olje in na srednji temperaturi rahlo popražila čebulo in česen. Dodala sem blitvo in peteršilj in dušila cca. 2 minuti, da se je blitva zmehčala. Odstavila sem z ognja in počakala, da so se sestavine nekoliko ohladile.

V drugi posodi sem zmešala jajca, ricotto in feta sir, ter vmešala špinačno maso. V pekač sem poravnala en list testa in ga premazala z olivnim oljem. Preko testa sem razporedila špinačno maso in zapognila robove testa preko mase, ter jih premazala z olivnim oljem. Z drugim listom sem prekrila celotno pito, ga premazala z olivnim oljem in pekač postavila v segreto pečico.

Pito sem pekla cca 45 minut na 180-tih stopinjah.









Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar