ponedeljek, 8. junij 2015

JAGODNA MARMELADA V DVEH DELIH

Ker se vsenaokrog v tem času vrti okrog slastnih, rdečih jagod, se je tudi svet okoli naše kuhinje zavrtel okrog jagodne marmelade. A ker so bile tako mamljive in dišeče, jih je iz prve runde toliko pristalo v naših želodcih, da smo naročili še eno gajbico in na koncu je iz šestih kilogramov nastalo nekaj ličnih unikatnih manjših kozarčkov fine jagodne marmelade. Zakaj unikatnih? Ker so vse jagode ročno razrezane.

Seveda - ne presladke.

JAGODNA MARMELADA

Sestavine:

  • 6 kg jagod
  • 2 kg rjavega sladkorja
  • 6 vrečk želina
  • limonina lupinica


Jagode sem očistila in narezala na manjše kockice. Dodala sem sladkor in sestavine dobro premešala. Prvo rudno marmelade (3 kg) sem skuhala takoj po tem, ko sem jagode narezala, drugo rundo pa sem skuhala šele naslednji dan, kar pomeni, da sem jagode in sladkor zmešala, lonec postavila na hladno in nadaljevala naslednji dan. Jagode in sladkor so med tem času spustile sok in se povezale. Nastal je neke vrste naravni kompot, ki sem ga naslednji dan spremenila v marmelado. 

Lonec sem postavila na štedilnik in ko so jagode zavrele, sem dodala še limonino lupino in želin. Marmelado sem kuhala cca. 30 minut, nato sem naredila želirni preizkus - na krožnik sem razmazala žlico marmelade in jo ohladila. Če je bila marmelada trda, je to pomenilo, da je kuhana.

Steklene kozarčke sem oprala in napolnila z marmelado. Zložila sem jih enega na drugega in počakala, da se ohladi. Nato je prva letošnja ozimnica romala v klet.







Print Friendly and PDF

2 komentarja:

  1. Maaaa... kašne čudovite jagode! In odlična marmelada!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaa, letos smo imeli res srečo - dobili smo sladke, sočne in predvsem domače!

      Izbriši