petek, 5. junij 2015

NORI NA SOLATE

Hja, včasih gospodinjenje in generalno pospravljanje stanovanja sploh ni tako slaba reč. No, v bistvu to nikoli ni slaba reč, saj se v čistem in urejenem domačem okolju človek dosti bolje počuti, lažje diha in je mnogo bolj zadovoljen. Vsaj jaz sem. A to še ne pomeni, da sem s čiščenjem obsedena. Neee, sploh ne. V bistvu imam za te dejavnosti tako malo časa (beri: prioriteta je milijon drugih konjičkov in hobijev), da celo malo ponosna nase, ko mi uspe vse omare, police, predale in shrambe spraviti v nekaj čemur bi se dalo reči red. 

No in tokrat sem se lotila zamrzovalnika. Saj niti predala več ni šlo zapreti, toliko ledenih oblog je premogel. A čiščenje tokrat sploh ni poanta. Poanta je v tem, da je iz belega fižolčka, ki je moral narediti prostor drugim stvarem nastala ena čudovita jed - solata, kaj pa drugega?

SOLATA Z BELIM FIŽOLOM

Sestavine:

  • beli fižol
  • paradižnik
  • paprika
  • olive
  • vloženi suhi paradižnik
  • zelena solata
  • feta sir
  • bučno olje, kis, sol


Fižol sem čez noč namočila in ga naslednji dan skuhala. Dodala sem vse preostale očiščene in narezane sestavine, ter zmešala odlično solato.




Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar