ponedeljek, 1. junij 2015

ODLIČNA TESTENINSKA VEČERJA

Doma smo imeli peteršiljeve široke rezance, v hladilniku šparglje, na vrtu pa zeleno. Iz trgovine sem prinesla mascarpone in kislo smetano in nastala je odlična večerja. Za prste polizat.

ŠIROKI REZANCI S ŠPARGLJI IN MOZARELO

Sestavine:

  • čebula
  • šparglji
  • zelena
  • origano
  • mascarpone
  • kisla smetana
  • široki rezanci
  • sol
  • olivno olje


Čebulo sem sesekljala in jo prepražila na olivnem olju. Dodala sem narezane šparglje in jih skupaj s čebulo nekoliko popražila oz. podušila, da so se zmehčali. Dodala sem sesekljano zeleno, mascarpone in kislo smetano. Omako sem solila in začinila z origanom, ter jo na majhnem ognju hitro pokuhala. 

Med tem sem zavrela veliko lonec vode in skuhala široke rezance, katere sem zmešala z omako.

Jed je bila pripravljena 1, 2, 3. Zraven pa skleda domače zelene solate. Njami!






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar