sreda, 10. junij 2015

OSVEŽILNA TORTA Z JAGODAMI

V teh vročih dneh se po kosilu prileže kakšna sadna, osvežilna sladica. V soboto sem se po dopoldanski kolesarski turi in odličnem kosilu potrudila in pripravila še pravo družinsko osvežitev - torto z jagodami in želejem.

OSVEŽILNA TORTA Z JAGODAMI

Sestavine:
biskvit:
  • 4 jajca
  • 3 žlice rjavega sladkorja
  • 4 žlice moke
  • 3 žlice svežega limoninega soka
  • limonina lupinica

Krema:
  • 500 g mascarpone sira
  • 250 ml smetane za stepanje
  • 200 g bele čokolade
  • 2 žlici kokosove moke 

Žele:
  • 250 ml vode
  • 3 žlice grozdnega sirupa 
  • 1 želatina fix
  • jagode
  • sirup za navlažitev biskvita

Najprej sem se lotila biskvita. Vklopila sem pečico, nato pa penasto zmešala rumenjake in sladkor. Dodala sem presejano moko, limonin sok in lupinico, ter sestavine ponovno zmiksala. Na koncu sem z lopatko vmešala sneg iz beljakov. Maso sem enakomerno razporedila v namaščen tortni model in ga postavila v segreto pečico. Biskvit sem pekla cca. 20 minut.

Za kremo sem na pari raztopila čokolado in ji dodala kokosovo moko. Nato sem posodo odstavila in počakala, da se je čokolada nekoliko ohladila. Za tem se stepla smetano in vanjo počasi vmešala mascarpone sir. Na koncu sem dodala čokolado, sestavine dobro premešala in kremo postavila v hladilnik, da se je ohladila.

Žele sem po navodilu iz vrečke naredila iz zgoraj navedenih sestavin, nakar sem ga pustila nekaj časa stati, da se je pričel trditi. In tukaj sem bila nekoliko prepozna, kar se lepo vidi na slikici. Žele sem pustila v hladilniku par minut predolgo in se je preveč strdil, zato na torti ni lep. Drugič moram biti bolj pozorna in to napako popraviti. In jo tudi bom, ob prvi naslednji priložnosti.

Ohlajeni biskvit sem premazala z razredčenim sirupom. Preko sem enakomerno porazdelila kremo in na kremo potrosila na koščke narezane jagode. Preko vsega sem vlila želatino, torto postavila v hladilnik in počakala, da se je ohladila.


Mmm, smo jo kar hitro pohrustali!




Print Friendly and PDF

1 komentar:

  1. Tvoja Torta je res videt pregrešno dobra. Škoda, da ste že vso pojedli, jaz bi tudi en košček... jagod še nisem poskusila letos, ker mi tiste iz trgovine niso bile všeč niti na pogled. Mogoče mi še uspe dobit tiste naprave, sladke in sveže. Potem naredim takšno torto.

    OdgovoriIzbriši