petek, 12. junij 2015

VEČERNA SVEŽINA

Ne veste, kaj bi danes popoldan oz. zvečer postavili na mizo? Uuuu, pravijo da bo danes vroče in v takšnih vročih dneh je kot naročena sočna mešana solata. Da pa nastane solata nekoliko bolj "močna" in zasitna, sem vanjo dodala lečo in piro.

OSVEŽILNA VEČERNA SOLATA

Sestavine:
  • leča
  • pira
  • paradižnik
  • paprika
  • kumara
  • zelena solata
  • piščančje meso
  • feta sir
  • bučno olje, sol, kis


Lečo in piro sem zjutraj namočila in popoldan skuhala. Zelenjavo sem oprala in narezala na koščke. Piščančje meso sem začinila s soljo, papriko in timijanom ter popekla. Prav tako sem na koščke narezala feta sir. 
Vse sestavine sem združila v veliki skledi, jih premešala, začinila in ponovno premešala in skledo postavila na mizo.

Ni boljšega, kakor zvečer, ko sonce že zaide usesti se na teraso in se okrepčati z veliko skledo sočne solate.







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar