sreda, 15. julij 2015

ODLIČNI SLIVOVI CMOČKI

Nedelja. Prelep sončen dan. Zbudila sem se ob osmih - krepko prepozno za dogovorjeni jutranji tek v prijetni družbi. Vročina je "sekala" že navsezgodaj zjutraj. A nič zato. Dogovor je dogovor in padla je ura in pol lahkotnega teka in divjega obračanja jezikov. Hja, tako se pač družimo tekačice. Ne v gostilni ob kavi ali pivu, temveč na teku, žejne in mokre od znoja. 

In ko sva odtekli sva se poslovili in si zaželeli prijetno kuhanje. Ona je kuhala juho in slivove cmoke. Tudi jaz sem kuhala juho in ideja za cmoke je bila več kot odlična. 

V zamrzovalniku smo še od lani imeli dve vrečki zamrznjeni sliv in ena vrečka je romala v okusne cmoke z ajdovo moko.

SLIVOVI CMOČKI

Sestavine:

  • 0.5 l mleka
  • 100 g ajdove moke
  • 200 g bele moke
  • ščepec soli
  • 1 jajca
  • slive
  • maslo
  • drobtine


Mleko sem zavrela in vanj vmešala moko pomešano s soljo. Nad rahlim ognjem sem zmes cca. 5 minut krepko obračala z leseno kuhalnico. Nato sem ponev odstavila in počakala, da se je kuhana moka nekoliko ohladila. Za tem sem vanjo vmešala jajco in pustila zmes, da se ohladi.

Z mokrimi rokami sem oblikovala cmočke, v katere sem skrila slive. Cmoke sem kuhala cca. 10 minut v slanem vrelem kropu in jih kuhane povaljala v praženih drobtinah.

Sem mislila, da sem jih skuhala preveč, pa je na koncu ostal le eden. Odlični so bili, še posebej zato, ker jih že dolgo nismo jedli.









Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar