sreda, 19. avgust 2015

ODLIČNA OHROVTOVA MUSAKA

Prav v tem času se na vrtu bohotijo prelepe glave okusnega ohrovta, za katerega pravijo, da je ena od najbolj zdravih vrst zelenolistne zelenjave. Mi smo si ga privoščili v tej zanimivi in zelo okusni musaki.

OHROVTOVA MUSAKA

Sestavine:


  • ohrovt
  • krompir
  • čebula
  • mleto goveje meso
  • belo vino
  • oljčno olje
  • paradižnik
  • svež peteršilj
  • sol, poper
  • muškatni orešek


bešamel:

  • maslo
  • moka
  • mleko
  • lovorov list
  • sol, poper



Ohrovt sem najprej za 30 minut namočila v topli slani vodi, da so pomrli in izpadli vsi majhni žužki. Nato sem ga skuhala in nato narezala na majhne kockice.

Krompir sem olupila, narezala na nekoliko debelejše kolobarčke in ga prav tako na 3/4 skuhala, ter nato še na kratko popekla v ponvi na oljčnem olju.

Čebulo in meso sem prepražila, dodala sem narezan paradižnik, sol, poper, timijan in majaron, zalila z vinom, ter na zmernem ognju dušila 15 minut.

Na majhnem ognju sem razstopila maslo, dadala moko in hitro mešala, da se je moka malo prepražila. Pazila sem, da ni porumenela. Nato sem dolila mleko in še naprej mešala. Dodala sem lovorov list in na majhnem ognju kuhala 10 - 15 minut. Občasno sem premešala in na koncu začinila s soljo in poprom.

V namaščen globok pekač sem v plasteh zložila krompir, meso in ohrovt. Polila sem z bešamelom, kateremu sem dodala še nekaj muškatnega oreška in musako pekla v pečici cca. 45 minut na 180-tih stopinjah.



Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar