ponedeljek, 7. september 2015

MATIJA MEDEN - ODLIČEN TRIATLONEC

Tako so na portalu S.C.R.T. predstavili Matijo:

Tokrat vam predstavljamo Matijo Medena. Matija je odličen triatlonec, ki se je s tem športom začel ukvarjati zaradi veselja do plavanja in kolesarstva, skozi čas je vzljubil tudi tek.
Ekipa SCR.T želi Matiji uspešno dosego zadanih ciljev. Vam pa želimo prijetno branje.


Kako dolgo se že ukvarjaš s triatlonom in tvoji prvi začetki s športom?
Triatlonsko pot sem začel v prvem letniku gimnazije, ko sem se poleti z očetom udeležil nekaj triatlonskih tekem v Sloveniji in na Hrvaškem. S športom sem se začel ukvarjati v začetku osnovne šole, in sicer s plavanjem. Tega sem resno treniral vse do drugega letnika gimnazije, potem pa sem prešel na triatlon.

Prvi začetki ukvarjanja s triatlonom.
Prvič sem se s triatlonom srečal nekje proti koncu osnovne šole, saj je oče aktivno sodeloval na domačih triatlonskih prireditvah. Moja prva resna mednarodna triatlonska tekma je bila Evropski mladinski pokal na Dunaju leta 2009 in kasneje, istega leta, evropsko prvenstvo za mladince na Nizozemskem, Holten. To je bilo moje prvo leto v Slovenski reprezentanci, leto učenja in nabiranja izkušenj.

Kdo te je navdušil za triatlon?
Za triatlon sem prvič slišal (in se kasneje tudi navdušil) od očeta, saj se je on prvi v družini začel resneje ukvarjati s tem športom. Pred tem nisem vedel da to sploh obstaja. Najprej se mi je sicer upiral, saj me tek ni ravno privlačil, sem pa vedno užival na kolesu (sploh cestnem). Sčasoma sem vzljubil še tek in to je vodilo do odločitve, da presedlam iz plavanja na triatlon.

Kako poteka tvoj dan?
To je odvisno od letnega časa in faze pripravljalnega obdobja. Ampak glede na to, da je to poletni šport, bom vzel klasičen poletni dolg dan, brez faksa in drugih obveznosti:
- bujenje okoli 7-ih in zajtrk
- plavanje
- malica
- kolesarski trening
- kosilo in popoldanski počitek (po možnosti spanje)
- tekaški trening
- večerja, poležavanje/gledanje TV-ja/pijača s prijatelji ipd.
Občasno je na urniku tudi trening moči in stabilizacije.

Koliko časa posvetiš treningom?
Spet odvisno od situacije. Ko imam opravke na fakulteti približno 3 ure na dan, drugače pa do 5 ur treninga dnevno. En dan v tednu imam prosto za počitek.

Kdo je tvoj trener?
Moj trener za kolo in tek je kar moj oče, Sašo. Pri plavanju pa se poskušam uskladiti s plavalnim klubom in delam po njihovem planu, ki ga prav tako prilagajava z očetom.

Tvoja najslabša in najboljša disciplina.
Najboljša verjetno plavanje, najslabša pa trenutno kolesarjenje.

Kateri treningi so ti najljubši?
Dolgi kolesarski trening, po možnosti po razgibanem terenu nekje, kjer ni veliko prometa.

Bi izpostavil kakšen rezultat v sezoni 2015 (navedi še ostale)?
Letos mi je uspelo nekaj dobrih rezultatov. Najbolj odmevna sta bila 12. mesto na evropskem pokalu v Istanbulu in s tem prve točke evropske rang lestvice in 1. mesto na polovični ironman razdalji v Murecku (Avstrija). Poleg tega so tukaj še polmaraton v Beogradu, kjer sem bil 7. od več kot 3000 tekmovalcev in moj premierni nastop v prvi Nemški triatlonski ligi, kjer sem se uvrstil med prvo polovico v hudi konkurenci. Potem je tukaj še 30. mesto na evropskem pokalu v Burgasu (Bolgarija) in 9. mesto na odprtem Balkanskem prvenstvu v Zagrebu.

Cilji.
Cilji so dvigniti nivo vseh treh disciplin in biti konkurenčen najprej na evropskih članskih pokalih, torej redne uvrstitve med prvih 20, uspešno sodelovanje s klubom v prvi Nemški ligi in nastop na katerem od svetovnih pokalov ter uvrstitev med polovico. Hkrati pa seveda dokončati fakulteto za strojništvo, ter se potem preusmeriti na daljše triatlonske razdalje.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar