četrtek, 12. november 2015

Z MANJ KALORIJAMO

Naj bo kar hoče, diete gor ali dol, kalorije gor ali dol, nedelja je dan, ko se speče tudi kakšna sladica. In ker smo "mahnjeni" na sočne, skutine sladkarije, smo si takšno tudi privoščili. Z nekoliko manj kalorijami:

SKUTINA TORTA NEKOLIKO DRUGAČE

Sestavine za biskvit:

  • 30 g mletega maka
  • 60 g mletih orehov
  • 1 čokoladni puding
  • 3 žlice radenske
  • 3 jajca
  • 3 žlice sladkorja
  • 1 vanili sladkor


Sestavine za nadev:

  • 3 jajce
  • 200 g jedilne čokolade
  • 100 g mascarpone sire
  • 500 g skute
  • jogurt po potrebi


Najprej sem pripravila biskvit in sicer: Ločila sem rumenjake od beljakov in iz slednjih stepla trdi sneg. Rumenjake sem zmešala s sladkorjem in jih dobrih 6 minut stepala v večji skledi, da sem dobila gosto, penasto zmes. Dodala sem mak, orehe, puding in radensko, ter ponovno vse sestavine temeljito stepla. Količino radenske sem po potrebi povečala. Na koncu sem ročno umešala beljakov sneg, ter maso vlila v namaščen in z moko potresen pekač.
Biskvit sem pekla cca. 20 minut v segreti pečici na 180-tih stopinjah.

Medtem ko se je biskvit pekel, sem pripravila nadev. Ponovno sem ločila rumenjake od beljakov in iz beljakov stepla trdi sneg. Čokolado sem stopila nad paro. V drugi skledi sem penasto zmiksala rumenjake in nato dodala mascarpone sir, skuto, stopljeno čokolado in malo navadnega jogurta. Sestavine sem zmešala in na koncu ročno dodala beljakov sneg. 
Nadev sem enakomerno razporedila po predhodno pečenem biskvitu, ter pekač ponovno postavila v pečico. 

Pecivo sem pekla 30 minut na 180 stopinj, 15 minut na 160-tih stopinjah, nato pa sem pečico ugasnila in sladico pustila stati še 15 minut pri priprtih vratih.






Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar