četrtek, 14. januar 2016

ČRNA PLETENA KAPA

Tole volno sem našla čisto slučajno in sem jo takoj kupila. Bila je nekoliko bolj debela in iz nje je nastala tale ljubka kapica z reliefnim vzorcem levih petelj.








Print Friendly and PDF

5 komentarjev:

  1. Pozdravljena.
    Krasen blog ustvarjate, velikokrat pokukam vanj.
    Ker tudi sama zelo veliko kvakam in pletem, me zanima, kako ste naredili ta, zelo zanimiv vzorec na črni kapi.
    Vse lepo še naprej vam želim.

    LP Di

    OdgovoriIzbriši
  2. Oprostite, kvačkam sem hotela napisat ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oprostite, kvačkam sem hotela napisat ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljena. Vzorec je sestavljen iz 5 desnih in 2 levi petlji, kar pomeni, da vsebuje skupno 7 petelj, ki se ponovijo glede na velikost kape in debelino volne. Nasnujem število petelj, ki je deljivo s 7 - 1 petlja, tako se vzorec avtomatsko v vsaki vrsti premakne za eno petljo.
    Upam, da je razlaga dovolj razumljiva.
    Lep dan in lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vanja, razumljivo. Preproste stvari so najlepše!

    Hvala vam
    Di

    OdgovoriIzbriši