četrtek, 21. januar 2016

KONJSKI ZREZKI V LOVSKI OMAKI

Če le imam možnost kupim konjsko meso. Tokrat smo izbrali zrezke in iz njih je nastala slastna pojedina:

KONJSKI ZREZKI V LOVSKI OMAKI

Sestavine:

  • konjski zrezki
  • posušene gobice
  • čebula
  • sol, poper, kajenski poper
  • timijan
  • kisla smetana
  • malo mokice za zgostitev omake
  • 1 dcl belega vina
  • voda


Meso sem fajn potolkla, ga solila, poprala, posula s kajenskim poprom in timijanom, ter zrezke zložila enega na drugega. V ponvi sem segrela olivno olje in zrezke na vsaki strani 3 minute popražila. Popražene zrezke sem zložila na krožnik in v olju, ki je ostalo v ponvi prepražila čebulo. Gobice sem namočila v vroči vodi, jih odcedila in dodala prepraženi čebuli. Vse sestavine sem še nekoliko pražila, nato sem dodala moko, premešala in zalila z vinom in malo vode.

Nato sem v ponev zložila zrezke, omako solila in poprala, ter jo pokrila s pokrovko. Ker se konjski zrezki pripravljajo kar dolgo časa, če želimo da so mehki, jih sama pripravim kar v ekonom loncu. 20 - 30 minut in so gotovi in fino mehki. 

Preden sem postregla, sem v omako zamešala še veliko žlico kisle smetane. Zraven sem postregla riž prepražen na česnu in čebuli.










Print Friendly and PDF

13 komentarjev: