torek, 19. januar 2016

RAWR ČOKOLADA S KARAKTERJEM

Kmalu po novem letu je v moj e-nabiralnik priletelo vprašanje ali bi želela preizkusiti RAWR organsko čokolado in o njej podati pisno mnenje. Seveda se povabilu nisem mogla odpovedati in z veseljem sem sprejela ponudbo. Naj se še tako ognemo sladkarijam in pazimo pri vnosu sladkorja, čokolada je čokolada in dobri čokoladi se ni možno upreti.

V povabilu na preizkušnjo sem imela možnost izbrati dva okusa, a sem to izbiro prepustila Andražu iz podjetja RAWR. 

Po nekaj dneh sem prejela naslednja dva okusa:

  • Organsko čokolado 68%
  • Organsko čokolado z Okusom Pomaranče


RAWR so angleške, veganske, presne, brezglutenske in 100 procentno organske čokolade, z okusom pomaranče, mentola, vanilije in goji jagod, lucume, temne čokolade in organske 68 procentne čokolade. 

Najdete jih v spletni trgovini MOJAČOKOLADA.SI pod zavihkom ZDRAVE ČOKOLADE.

Čokolade RAWR so izdelane po načelih in standardih pravične trgovine, kar dokazujejo s certifikatom Fairtrade label, ki jo podeljuje Mednarodna organizacija za označevanje izdelkov pravične trgovine.


Kaj sem pričakovala od čokolad?
V bistvu nič oziroma zelo malo, saj organskih in presnih čokolad ne poznam, vem pa, da so presne jedi lahko zelo specifičnega in mnogokrat povsem nevšečnega okusa.

Najprej smo se lotili navadne 68 procentne čokolade. Ker kot športniki uživamo v glavnem temne čokolade z odstotkom kakava večjim od 60 procentov, sem pričakovala grenak okus, ki mi bo ostal v ustij še ves dan. A neeee! Čokolada se je v ustih kar stopila, njen okus pa je bil prijeten, nežen in zelo všečen. Vsem doma je bila všeč in ugotovili smo, da bi z lahkoto pojedli vsak svojo tablico, ne pa vsak svojih par koščkov.

Čez par dni smo se lotili še čokolade z okusom pomaranče. Pričakovala sem okus čokolade z koščki pomaranč, ki se mi bodo "valjali" po ustih in med zobmi. Toda dobila sem prijeten, mehak okus, obogaten s pomarančno noto. V čokoladi ni koščkov pomaranče, saj je med sestavinami navedeno pomarančno olje, ki v pravi meri obogati čokoladni okus.


Skratka. Nad presnimi čokoladicami sem pozitivno presenečena in z lahkoto  bi se lahko lotila tudi preostalih okusov in se pregrešila večkrat, kot bi si sama želela. Čokolade so dobre, zdrave, brez gluten in vsebujejo le organske sestavine kot so:

  • kakavova masa
  • kakavovo maslo
  • kokosov sladkor
  • lucumo
  • rožiče
  • vanilijo


POIZKUSITE, NE BO VAM ŽAL!






Print Friendly and PDF

3 komentarji:

  1. Brala sem že nekaj pohval o tej čokoladi. Nisem je probala, me pa bega to, da oglašujejo kot presno, v kar RES dvomim, da je (torej max 40°C ... kako pa uničijo vse bakterije?? glede na to, da gre za industrijsko izdelavo), fairtrade in ekološke pridelave (res ves kakao kupijo na tak način?). Res sem pikolovska, ane.

    OdgovoriIzbriši
  2. Brala sem že nekaj pohval o tej čokoladi. Nisem je probala, me pa bega to, da oglašujejo kot presno, v kar RES dvomim, da je (torej max 40°C ... kako pa uničijo vse bakterije?? glede na to, da gre za industrijsko izdelavo), fairtrade in ekološke pridelave (res ves kakao kupijo na tak način?). Res sem pikolovska, ane.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hja, to so res podrobnosti, za katere v resnici ne vemo ali veljajo ali ne. Jaz se v to nisem spuščala, čokolado smo poizkusili in res je bila okusna. Je pa fajn bit pedanten in pikolovski a ne, hehehe?
    Lepe zimske dni še naprej!

    OdgovoriIzbriši