ponedeljek, 1. februar 2016

KREMNA JUHA IZ ČAJOTE

Ste imeli jeseni obilno letino in se vam je nabral ceeel koš prekrasnih pikastih bučk - čajot? Ooo, mi jih še kar imamo, kljub temu, da iz njih pridno kuhamo juhe in jih dodajamo solatam. Tokrat je nastala okusna kremna juha:

KREMNA JUHA IZ ČAJOTE

Sestavine:

  • 2 čajoti
  • 1 čebula
  • 2 žlici amaranta
  • jušna osnova
  • sol, poper
  • kisla smetana
  • peteršilj


Čajoto sem olupila in narezala na kose, ter jo na rahlem ognju popekla. Čebulo sem očistila, jo sesekljala in prepražila. Dodala sem popečeno bučo in amarant. Sestavine sem premešala, zalila z jušno osnovo, začinila in pustila, da se je juha skuhala. Približno 20 minut. Nato sem dodala sesekljan peteršilj in kislo smetano, ter jo zmiksala. 

Nastala je odlična kremna juha.







Print Friendly and PDF

Ni komentarjev:

Objavite komentar